Nepavyksta pasiekti savitarnos portalo?

  • Titulinis
  • Nepavyksta pasiekti savitarnos portalo?
Atgal

Nepavykus pasiekti savitarnos portalo ir gavus šį ar panašu (priklauso nuo naršyklės) pranešimą:

Galimi sprendimo būdai:

- Ištrinti naršyklės istoriją (kad iš naujo iššoktų slapukų sutikimo langas).
- Naudoti kitą naršyklę (pvz.: „Google Chrome“)
- Pasikeisti naršyklės parametrus rankiniu būdu - išjungti slapukų blokavimą (pavyzdys naudojant „Firefox“ naršyklę, versiją „75.0“):

 

1. Pasirenkamos dešiniajame viršutiniame kampe esantį meniu ir pasirenkame „Nuostatos“.

2. Kairėje pusėje pasirenkame „Privatumas ir saugumas“ skiltį.

3. Šioje skiltyje pašalinkite reikalingų slapukų blokavimą pasirinkę „Numatytoji“, „Griežta“ arba skiltyje „Pasirinktinė“ pasirinkę jums tinkantį slapukų blokavimą, išskyrus „Visi slapukai“ ir „Slapukai iš neaplankytų svetainių“.

Atlike šiuos veiksmus bandykite prisijungi prie savitarnos portalo.



Atnaujinta 2020-05-12 09:08:31