Naujienos

Atgal

Atnaujinamas klientų aptarnavimas bendrovės patalpose

2021 06 12
Nuo 2021 m. gegužės 3 d. AB „Panevėžio energija“ atnaujina klientų priėmimą bendrovės patalpose. Atvykimui į bendrovės klientų aptarnavimo centrus reikia registruotis iš anksto (dieną ar daugiau prieš numatomą atvykimą) tel. (8 45) 501 050 arba elektroniniu paštu klientai@pe.lt. Klientus į bendrovę prašome atvykti tik tuo atveju, jei klausimo negalima išspręsti telefonu ar elektroniniu paštu.
 

DĖMESIO! Priimsime klientus tik po vieną asmenį, tik su veido apsauginėmis priemonėmis. Įėjus į patalpas privaloma dezinfekuoti rankas. Jei yra daugiau norinčių – privalo laukti eilėje ne klientų aptarnavimo patalpose.

Panevėžio mieste klientus priimsime tik klientų aptarnavimo centre Nemuno g. 73
Darbo laikas: I–IV nuo 8.00 iki 17.00 val., V - iki 16.00 val.
Bendrovės patalpose Senamiesčio g. 113 klientų nepriimsime.

Kėdainiuose: J.Basanavičiaus g. 97
Darbo laikas: I–IV nuo 7.00–11.30 val. ir 12.18–16.15 val., V - iki 14.00 val.

Rokiškyje: Pramonės g. 7
Darbo laikas: I–IV nuo 7.00–11.30 val. ir 12.18–16.15 val., V - iki 14.00 val.

Kupiškyje: L. Stuokos-Gucevičiaus a. 7
Darbo laikas: I–IV nuo 7.00–11.30 val. ir 12.18–16.15 val., V - iki 14.00 val.

Pasvalyje: Gėlių g. 7
Darbo laikas: I–IV nuo 7.00–11.30 val. ir 12.18–16.15 val., V - iki 14.00 val.

Zarasuose: Savanorių g. 14
Darbo laikas: I–IV nuo 7.00–11.30 val. ir 12.18–16.15 val., V - iki 14.00 val.

Kviečiame vartotojus į bendrovę ir toliau kreiptis telefonu, elektroniniu paštu arba jungtis prie klientų savitarnos portalo. Kontaktinis tel. 8-45 501 050. Elektroninis paštas: klientai@pe.lt Bendrovės klientų savitarnos portalas: https://siluma.pe.lt. Nuorodą į klientų savitarnos portalą, kaip ir atsakymus į daugelį kitų vartotojams rūpimų klausimų, galima rasti bendrovės interneto svetainėje www.pe.lt

Saugokime save ir kitus!



Atnaujinta 2021-06-14 08:15:36