2023 metai

Klientų aptarnavimas bendrovės patalpose nuo rugsėjo 13 d.

2021 09 10
Nuo 2021-09-13 AB „Panevėžio energija“ klientai bendrovės patalpose priimami tik su galimybių pasais (pažymėjimais) (Lietuvos ar Europos Sąjungos) arba su pažymėjimu (rezultatų protokolu) apie COVID-19 tyrimo neigiamą testą, ne senesniu nei 7 kalendorinės dienos.  Kiti (neturintys tokių dokumentų) klientai aptarnaujami tik nuotoliniu būdu.
 
Klientai priimami:
Senamiesčio g. 113, Panevėžys(darbo laikas I - IV  nuo 7.15 iki 16.15 val., V - iki 13.45 val.) ir
Nemuno g. 73, Panevėžys  (darbo laikas  I - IV  nuo 8.00 iki 17.00 val., V - iki 16.00 val.)  
 
Kėdainiuose, Rokiškyje, Pasvalyje, Kupiškyje, Zarasuose klientai priimami AB „Panevėžio energija“ šilumos tinklų rajonų patalpose.

Prieš užeinant į bendrovės patalpas, prašome susipažinti su atmintine dėl COVID-19 (koronaviruso infekcijos) prevencijos ir laikytis joje nurodytų taisyklių.
 
Saugokime save ir kitus!                                                                 
 
Visi vartotojai į bendrovę gali kreiptis telefonu, elektroniniu paštu arba jungtis prie klientų savitarnos portalo, o į bendrovę atvykti tik tuo atveju, jei klausimo negalima išspręsti telefonu ar elektroniniu paštu. Kontaktinis tel. (8 45) 501 050. Elektroninis paštas klientai@pe.lt. Bendrovės klientų savitarnos portalas https://siluma.pe.lt. Nuorodą į klientų savitarnos portalą, kaip ir atsakymus į daugelį kitų vartotojams rūpimų klausimų, galima rasti bendrovės interneto svetainėje www.pe.lt
 
 


Atnaujinta 2021-09-14 11:08:30