2020 metų naujienų archyvas

AB „Panevėžio energija“ klientų dėmesiui

2020 10 19
Atsižvelgiant į situaciją Lietuvoje dėl koronaviruso pandemijos, AB „Panevėžio energija“ praneša, kad nuo 2020 m. lapkričio 3 d. laikinai keičia klientų aptarnavimo tvarką ir bendrovės patalpose priims tik iš anksto užsiregistravusius klientus ir tik tuos, kurių klausimų bei problemų negalima išspręsti nuotoliniu būdu, t.y. telefonu ar elektroniniu paštu.
 
Norinčius atvykti į bendrovės patalpas šilumos vartotojus kviečiame registruotis tel. (8 45) 50 10 50. Registracijos telefonas skirtas visų rajonų, kuriuose bendrovė tiekia šilumą ir karštą vandenį, vartotojams, t. y. Panevėžio miesto ir rajono, Kėdainių, Rokiškio, Kupiškio, Pasvalio ir Zarasų rajonuose esantiems bendrovės klientams.
 
Prašymą atvykti į bendrovės patalpas galima pateikti ir elektroniniu paštu klientai@pe.lt. Su vartotoju bus susisiekta telefonu ar elektroniniu paštu bei suderintas vartotojo atvykimo į bendrovę data ir laikas.
 
Klientai, atvykę į bendrovės patalpas, privalo dėvėti nosį ir burną dengiančias apsaugos priemones, įėjus į bendrovės patalpas dezinfekuoti rankas, o mokant už šilumą ir karštą vandenį pageidautina atsiskaityti ne grynaisiais pinigais, o banko kortelėmis.
    
Visus klausimus (sudaryti/nutraukti/keisti sutartis, gauti pažymas, užduoti klausimus ir pan.) AB „Panevėžio energija“ klientai gali spręsti el. paštu bendrove@pe.lt ar skambinti tel.: (8 45) 501 050, Rokiškyje tel. (8 458) 71 380, Kėdainiuose tel. (8 347) 52 430, Kupiškyje tel. (8 459) 35 202, Pasvalyje tel. ( 8 451) 51 726, Zarasuose tel. (8 385) 51 533.
 
Saugokime save ir kitus!


Atnaujinta 2020-11-06 12:59:38