SĄSKAITOS IR APMOKĖJIMAI
Gyventojai sąskaitą už praėjusio mėnesio suteiktas paslaugas turi sumokėti iki einamojo mėnesio paskutinės dienos.
Sąskaitas galima apmokėti atsiskaitymo už šilumą ir karštą vandenį vietose.
Taip, sąskaitas galima apmokėti nurodytose vietose, o taip pat ir internetu.
Dėl pavėluoto atsiskaitymo. Vadovaujantis 2021 m. balandžio 2 d. AB "Panevėžio energija" generalinio direktoriaus įsakymu Nr. 24 skaičiuojame 0,0137 procentų dydžio delspinigius nuo laiku nesumokėtos sumos už kiekvieną pradelstą dieną.
Dokumentai priimami:
Nuo 2011 m. rugpjūčio 1 d. buitiniam karšto vandens vartotojui nepranešus jo bute (patalpose) įrengtų karšto vandens skaitiklių rodmenų suvartotas karštas vanduo už ataskaitinį mėnesį nustatomas pagal teisės aktų ( Šilumos tiekimo vartojimo taisyklių 1 priedo 71, 72 punktai) nuostatas t.y. po 1,5 m3 per mėnesį kiekvienam asmeniui deklaravusiam gyvenamą vietą bute (patalpose).
Vartotojus informuojame, kad kuo tiksliau bus kiekviename bute deklaruojami sunaudoto karšto vandens kiekiai (karšto vandens skaitiklių rodmenys), tuo tiksliau bus butų savininkams paskirstomi name sunaudotos šilumos kiekiai.
Priskaitymai už karštą vandenį, kai sugenda bute įrengtas karšto vandens skaitiklis.
Ištrauka iš Šilumos tiekimo ir vartojimo taisyklių 2010-10-25 Nr.1-297 (Žinios 2010-10-28 Nr. 127-6488, pakeitimai - Žinios 2012-09-26 Nr.111-5655):
179. Vartotojų atsiskaitymo pagal butuose įrengtus karšto vandens skaitiklius ypatumai:
179.1. Karšto vandens tiekimo pirkimo–pardavimo vietoje ir (ar) ties tiekimo–vartojimo riba vartotojui patiektas karšto vandens kiekis per ataskaitinį laikotarpį nustatomas pagal karšto vandens apskaitos prietaisų rodmenis;
179.2. Sugedus karšto vandens skaitikliui arba karšto vandens apskaitos mazgo schemos elementui ne dėl vartotojo kaltės (įstrigo sparnuotė, sugedo skaičiavimo mechanizmas ar kita), apie kuriuos buitinis karšto vandens vartotojas pranešė karšto vandens tiekėjui iki jo atstovo atvykimo į vietą, už suvartotą karštą vandenį per tą laikotarpį, kai karšto vandens apskaita veikė netiksliai, atsiskaitoma pagal atitinkamo laikotarpio karšto vandens suvartojimo iki gedimo vidurkį buitiniam karšto vandens vartotojui nustatytu karšto vandens tarifu ir kainomis. Laikotarpis, per kurį karšto vandens apskaita veikė netiksliai, nustatomas pagal vartotojo pateiktus ir karšto vandens tiekėjo turimus duomenis apie vartotojo karšto vandens įrenginius bei iš atitinkamo karšto vandens suvartojimo (paros, savaitės, mėnesio ir t. t.) analizės. Analizes atlieka karšto vandens tiekėjas arba kitas Asmuo, teisėtai užsiimantis šia veikla. Nustatęs karšto vandens skaitiklio gedimus, karšto vandens tiekėjas juos turi pašalinti ne vėliau kaip per 5 darbo dienas. Kiekvieną ne dėl vartotojo kaltės karšto vandens apskaitos prietaiso gedimo, pažeidimo ar dingimo atvejį karšto vandens tiekėjas ir vartotojas įformina dvišaliu aktu;
179.3. Vartotojui nepranešus apie karšto vandens skaitiklio gedimus iki karšto vandens tiekėjo atstovo atvykimo ar karšto vandens apskaitos schemos elementą sugadintą taip, kad karšto vandens skaitiklio, ar karšto vandens apskaitos schemos elemento gedimas matomas (pažeistas skaitiklio stiklas arba korpusas; pažeistos ar nutrauktos plombos nuo su apskaita susijusių plombuojamųjų vietų; taip pat siekiant sumažinti buitinio karšto vandens skaitiklio rodmenis naudojamos mechaninės ir kitos stabdymo priemonės), arba pakeitus karšto vandens skaitiklio, arba vartotojui atsisakius įsileisti karšto vandens tiekėjo atstovą patikrinti karšto vandens skaitiklio būklę ir (ar) rodmenis, karšto vandens tiekėjas turi teisę perskaičiuoti laikotarpiu nuo karšto vandens tiekėjo paskutinės karšto vandens skaitiklio patikrinimo dienos, bet ne ilgesniu kaip teisės akte (Taisyklių 1 priedo 1 punktas) nustatyti senaties terminai vartotojo suvartoto karšto vandens kiekį. Galutinį perskaičiuojamo laikotarpio terminą nustato karšto vandens tiekėjo sudaryta komisija. Vartotojo suvartotas karšto vandens kiekis už perskaičiuojamą laikotarpį nustatomas taikant teisės aktuose (Taisyklių 1 priedo 29 punktas) nurodytas geriamojo vandens suvartojimo normas padauginant iš laikotarpio trukmės. Kai nustatoma, kad vartotojas, siekdamas sumažinti apskaitomo karšto vandens kiekį arba karšto vandens skaitiklio rodmenis, kitaip paveikia karšto vandens skaitiklį ar karšto vandens apskaitos schemos elementus, o karšto vandens tiekėjo atstovas per paskutinį atsiskaitomojo karšto vandens skaitiklio ar karšto vandens apskaitos schemos elementų patikrinimą šios vartotojo veikos negalėjo pastebėti (išorinio magnetinio lauko poveikis, su prietaisais atsukant apskaitos prietaisų rodmenis atgal ir kita) arba, įrengdamas paslėptą atvadą, prijungė karšto vandens imtuvus prieš karšto vandens apskaitą arba be jos, karšto vandens tiekėjas turi teisę perskaičiuoti tokio vartotojo suvartoto karšto vandens kiekį šio punkto pirmojoje pastraipoje nustatyta tvarka, taikydamas perskaičiavimo laikotarpiu galiojusius karšto vandens tarifus ir kainas;
Taisyklių 1 priedo 29 punktas -Vandens vartojimo normos RSN 26-90, patvirtintos Lietuvos Respublikos statybos ir urbanistikos ministerijos ir Lietuvos Respublikos aplinkos apsaugos departamento 1991 m. birželio 24 d. įsakymu Nr. 79/76.
Gyventojams, norint gauti sąskaitas faktūras elektroniniu paštu, reikia elektroniniu paštu klientai@pe.lt pranešti buto savininko vardą ir pavardę, pirkėjo kodą, buto adresą ir elektroninio pašto adresą.
Juridinių asmenų (įmonių) prašome pateikti užpildytą sutikimą, ir jį atsiųsti elektroniniu paštu klientai@pe.lt
Jei bute nepakankamai ar visai nešyla šildymo prietaisai, ar rankšluosčių džiovintuvas („gyvatukas“), jei netenkinama karšto vandens temperatūra (turi būti + 50OC +52oC), reikia kreiptis į pastato šildymo ir karšto vandens sistemas eksploatuojančią organizaciją (pvz.: Panevėžio mieste – į AB „Panevėžio butų ūkis“, UAB „Panevėžio būstas“) arba asmenį, atsakingą už pastato šilumos ūkį (gyvenamų namų bendrijose šis asmuo yra bendrijos primininkas arba bendrijos samdomas santechnikas).
AB „Panevėžio energija“ centralizuotai tiekiamos šilumos energijos vartotojams miesto ar rajono savivaldybių sprendimais termofikacinio vandens tiekimo temperatūrinius grafikus sudaro taip, kad būtų užtikrinama patalpų vidaus temperatūra +18oC.
Norint dėl kokių nors priežasčių (keičiant radiatorius, ventilius prieš karšto vandens skaitiklį, buto šildymo ar karšto vandens sistemos vamzdžius ir pan.) išleisti vandenį iš šildymo ir (ar) karšto vandens sistemų, reikia iš anksto sumokėti už išleidžiamą vandenį. Pastate esant apatinio padavimo šilumos ir (ar) karšto vandens sistemai, mokestis už iš sistemos išleistą vandenį iš viršutiniuose aukštuose gyvenančių vartotojų neimamas.
Kreiptis:
- tel. (8 45) 501 050
- AB „Panevėžio energija“ Klientų aptarnavimo tarnyba, II-as korpusas, 310 kab., Senamiesčio g.113., Panevėžys. Klientų aptarnavimo tarnybos Aptarnavimo grupės darbo laikas I-IV 7.15-16.15, V 7.15-13.45 val., pietų pertrauka 11.30-12.00 val.
- Klientų aptarnavimo tarnybos Aptarnavimo centras Nr.2, Nemuno g. 73 (I aukštas), Panevėžys. Darbo laikas I-IV 8.00-17.00 val., V 8.00-16.00, be pietų pertraukos.
Reikia skambinti:
- į AB „Panevėžio energija” Klientų aptarnavimo tarnybą Senamiesčio g. 113, tel. (8 45) 501 050 (darbo valandomis – nuo 7.15 iki 16.15 val., penktadieniais iki 13.45 val., pietų pertrauka nuo 11.30 iki 12.00 val.)
- arba į Klientų aptarnavimo tarnybos aptarnavimo centrą Nr.2 ,Nemuno g. 73 (I-as aukštas) tel.(8 45) 501 050 (darbo dienomis nuo 8.00 iki 17.00 val., penktadieniais - iki 16.00 val. be pietų pertraukos),
- arba į Dispečerinę tarnybą 501 055 (po darbo valandų ir išeiginėmis dienomis),
- arba atitinkamo ŠTR (šilumos tinklų rajono) telefonais.
Draudžiama savavališkai nuplėšti karšto vandens skaitiklių gamyklines ir AB „Panevėžio energija” plombas!
AB „Panevėžio energija” darbuotojams radus nuplėštą nuo karšto vandens skaitiklio plombą, mokestis už karštą vandenį perskaičiuojamas pagal savivaldybės nustatytas normas ( 0,092 m3/dieną vienam bute registruotam asmeniui) už laikotarpį, kuris nustatomas atsižvelgiant į vartotojo sunaudoto karšto vandens kiekių deklaravimo periodiškumą, nuoseklumą, mokėjimų už šilumą ir karštą vandenį savalaikiškumą. Plačiau apie tai
Karšto vandens skaitiklių rodmenis galima deklaruoti neribotą kiekį kartų. Jei per tą patį mėnesį deklaruosite rodmenis nebe pirmą kartą, deklaravimo lange matysite atvaizduotus paskutinius savo deklaruotus parodymus.
1. Žingsnis. Rodmenų deklaravimas. |
2. Žingsnis. Įvedame skaitiklio parodymą iki. |
3. Žingsnis. Patvirtiname duomenis. |
4. Žingsnis. Parodoma deklaravimo pažyma. |
Gyventojui užsiregistravus klientų savitarnos portale ar juridiniam asmeniui (įmonė) sudarius savitarnos portalo paslaugų sutartį, sąskaita bus pateikiama tik savitarnos portale.
Nepavykus pasiekti savitarnos portalo ir gavus šį ar panašu (priklauso nuo naršyklės) pranešimą:
Galimi sprendimo būdai:
- Ištrinti naršyklės istoriją (kad iš naujo iššoktų slapukų sutikimo langas).
- Naudoti kitą naršyklę (pvz.: „Google Chrome“)
- Pasikeisti naršyklės parametrus rankiniu būdu - išjungti slapukų blokavimą (pavyzdys naudojant „Firefox“ naršyklę, versiją „75.0“):
1. Pasirenkamos dešiniajame viršutiniame kampe esantį meniu ir pasirenkame „Nuostatos“.
2. Kairėje pusėje pasirenkame „Privatumas ir saugumas“ skiltį.
3. Šioje skiltyje pašalinkite reikalingų slapukų blokavimą pasirinkę „Numatytoji“, „Griežta“ arba skiltyje „Pasirinktinė“ pasirinkę jums tinkantį slapukų blokavimą, išskyrus „Visi slapukai“ ir „Slapukai iš neaplankytų svetainių“.
Atlike šiuos veiksmus bandykite prisijungi prie savitarnos portalo.
Pasitikrinkite šlamšto (SPAM) skyrelį pašto dėžutėje. Tikėtina, kad laiškas pasiekė jūsų pašto dėžutę ir buvo patalpintas į šį skyrelį.
Jei norite, kad ateityje AB „Panevėžio energija“ laiškai būtų patalpinami skyrelyje INBOX (Gautieji), pažymėkite SPAM skyrelyje esantį el. laišką ir paspauskite „Not SPAM“ (ne šlamštas). Laiškas bus perkeltas į gautųjų laiškų skyrelį bei visi vėlesni laiškai bus ten saugomi.