2020 metų naujienų archyvas

Atnaujinamas klientų aptarnavimas AB „Panevėžio energija“ patalpose

2020 05 25

Atsižvelgiant į švelninamas karantino sąlygas ir LR Vyriausybės rekomendacijas, nuo gegužės 18 d. atnaujinamas AB „Panevėžio energija“ klientų aptarnavimas bendrovės patalpose. Klientus bendrovės patalpose aptarnausime karantino sąlygomis nustatoma tvarka:

1. Kaip ir anksčiau, interesantai AB „Panevėžio energija“ patalpose priimami Panevėžyje: Senamiesčio g. 113 ir Nemuno g. 73 bei bendrovės padalinių būstinėse Kėdainiuose, Rokiškyje, Pasvalyje, Kupiškyje, Zarasuose. Klientų priėmimo bendrovės patalpose darbo laikas nurodytas bendrovės interneto svetainėje.

2. Atnaujinami karšto vandens skaitiklių gyventojų butuose plombavimo darbai esant vartotojų prašymams (dėl buto vamzdynų remonto, dėl skaitiklių gedimų ir pan.). Užsakymus dėl skaitiklių plombavimo prašome pateikti ne vėliau, kaip prieš dvi darbo dienas. Užsakymai patiekiami tel. (8 45) 501 050 bendrovės darbo laiku.

3. Kviečiame bendrovės vartotojus ir toliau bendrauti nuotoliniu būdu – telefonu, elektroniniu paštu, nes daug klausimų galima išspręsti ir neatvykstant į bendrovės patalpas. Suteiksime nuotoliniu būdu konsultacijas dėl gaunamų sąskaitų už šilumą ir karštą vandenį, dėl kompensacijų už šilumą ir karštą vandenį, dėl sutarčių sudarymo elektroniniu paštu, dėl mokesčių sumokėjimo elektroninės bankininkystės pagalba, dėl pažymų išdavimo elektroniniu paštu.

Visus rūpimus klausimus AB „Panevėžio energija“ klientai gali spręsti el. paštu bendrove@pe.lt arba klientai@pe.lt, ar paskambinę tel.: (8 45) 501 050 (bendrasis klientų aptarnavimas visiems rajonams), (8 458) 52 028 Rokiškyje, (8 347) 52 430 Kėdainiuose, (8 459) 35 202 Kupiškyje , ( 8 451) 51 726 Pasvalyje, (8 385) 51 533 Zarasuose. 

4. Klientų aptarnavimo tvarka, apsilankius bendrovės patalpose:

  • Klientų aptarnavimo salėje aptarnaujame tik po vieną klientą (vieną asmenį);
  • Kitus klientus prašome laukti eilėje fojė arba lauke (priklausomai nuo klientų aptarnavimo patalpų išdėstymo bendrovės atitinkamame padalinyje) ir laikytis vienas nuo kito ne mažesnio kaip 2 metrai saugaus atstumo;
  • Įėjus į klientų aptarnavimo salę, prieš bendravimą su bendrovės darbuotojais prašome dezinfekuoti rankas;
  • Klientų aptarnavimo salėje privaloma būti su nosį ir burną dengiančiomis apsaugos priemonėmis. Be jų klientai NEAPTARNAUJAMI;
  • Neaptarnaujami karščiuojantys ir sergantys asmenys;
  • Mokant už šilumą ir karštą vandenį rekomenduojame atsiskaityti banko kortelėmis, stengiantis turėti kuo mažiau kontaktų su bendrovės darbuotojais;
  • Klientui aptarnavimo metu skiriame ne daugiau kaip 15-20 minučių.

Ačiū, kad esate mūsų vartotojai. Tikimės Jūsų geranoriškumo, supratingumo ir sąmoningumo tiek lankantis bendrovės patalpose, tiek esant reikalui priimat mūsų darbuotojus pas save butuose (patalpose). Saugokime vieni kitus!

 



Atnaujinta 2020-06-01 10:01:31