2021 metų naujienų archyvas

Dėmesio: klientų aptarnavimas bendrovės patalpose

2021 06 30

                                          

Nuo 2021 m. liepos 1 d. AB „Panevėžio energija“ atnaujina klientų priėmimą bendrovės patalpose.
 
Panevėžyje: Senamiesčio g. 113
Darbo laikas: I–IV  7.15–16.15 val., V - 7.15–13.45 val. 
Nemuno g. 73
Darbo laikas: I–IV  8.00–17.00 val., V - 8.00–16.00 val.
 
Kėdainiuose, J. Basanavičiaus g. 97
Darbo laikas: I–IV 7.00–11.30 val. ir 12.18–16.15 val., V - 7.00–14.00 val.
Rokiškyje, Pramonės g. 7
Darbo laikas: I–IV 7.00–11.30 val. ir 12.18–16.15 val., V - 7.00–14.00 val.
Kupiškyje, L. Stuokos-Gucevičiaus a. 7
Darbo laikas: I–IV 7.00–11.30 val. ir 12.18–16.15 val., V - 7.00–14.00 val.
Pasvalyje, Gėlių g. 7
Darbo laikas: I–IV 7.00–11.30 val. ir 12.18–16.15 val., V - 7.00–14.00 val.
Zarasuose, Savanorių g. 14
Darbo laikas: I–IV 7.00–11.30 val. ir 12.18–16.15 val., V - 7.00–14.00 val.
 

Prieš atvykstant į bendrovės klientų aptarnavimo centrus, klientų patogumui, pageidautina registruotis iš anksto (dieną ar daugiau prieš numatomą atvykimą) tel. (8-45) 501 050 arba el. paštu klientai@pe.lt. Į bendrovę prašome atvykti tik tuo atveju, jei klausimo negalima išspręsti telefonu ar elektroniniu paštu.

DĖMESIO! Priimsime klientus tik su veido apsauginėmis priemonėmis. Įėjus į patalpas privaloma dezinfekuoti rankas. Vienas bendrovės darbuotojas aptarnauja vieną klientą. Jei yra daugiau klientų – jie privalo laukti eilėje ne klientų aptarnavimo patalpose.

Siūlome vartotojams į bendrovę ir toliau kreiptis telefonu, elektroniniu paštu, arba jungtis prie klientų savitarnos portalo. Kontaktinis tel. (8-45) 501 050. El. paštas klientai@pe.lt. Bendrovės klientų savitarnos portalas https://siluma.pe.lt. Nuorodą į klientų savitarnos portalą, kaip ir atsakymus į daugelį kitų vartotojams rūpimų klausimų, galima rasti bendrovės interneto svetainėje www.pe.lt

Saugokime save ir kitus!

 

 

 

 

 

 



Atnaujinta 2021-06-30 11:36:42